به وبلاگ من خوش اومدين دوستان من

به وبلاگ من خوش اومدين دوستان من

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 11507
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

.----->
----C--->

هک ایدی نیم باز 100% تضمینی

دوشنبه 8 شهریور 1389  11:35 ق.ظ
 

سلام

امروز می خوام یه روش واسه هك كردن آی دی تو  nimbuzz  به شما یاد بدم .من این روش رو حدود یك ماه پیش یاد گرفتم . هنگامی كه من از یادگرفتن  هك آی دی در سایت های ایرانی نا امید شده  بودم  جستجو رو تو سایت های خارجی  شروع كردم و به مطلبی عجیب در سایت فیس بوك بر خورد كردم كه گویا  یه  نفر اونو واسه یكی گذاشته بود البته بصورت رمز گزاری شده بود فقط   nimbuzz  توش معلوم بود من هم فرصت رو غنیمت شمردم و اونو از سایت گرفتم . پس از شكست های پی در پی در رمز گشای این مطلب بالاخره روش رمز گزاری این مطلب رو یاد گرفتم (البته با كمك استادام تو دانشگاه) پس از رمز گشایی   متو جه شدم كه مدیر تمام  آیدی های  nimbuzz  یه شخص آلمانیه كه آیدیش  nimbuzz*administrator  است كه باید برای بدست آوردن رمز ایدی كسی كه میخواید ایدیشو هك كنید باید این كار ها رو انجام بدید.

 

1- اد كردن ایدی   nimbuzz*administrator

2-ارسال فقط نام user name  شما  مثلاً   reza_67

3-ارسال پسورد خودتان

4-ارسال  user name   كسی كه میخواید ایدیشو هك كنید

5-ارسال  این كلمه   password:

 

البته اینو باید بگم كه ممكنه  مدیر این پیغام رو برا شما ارسال كنه همونطور كه برا منم ارسال كرد:

You do not have permission to get this password

Please check  your ID certification

 

كه در این صورت باید ایدی خود را بررسی كنید شاید در هنگام ثبت نام  تعدادی از فیلد ها را پر نكرده باشید.

 

نكته:در هنگامی كه مدیر آنلاین است نباید پیغامه اضافه ای از جانب شما ارسال شود در غیر این صورت  به شما  رمزو نمیده. فقط موارد 1 تا 5 رو انجام بدیت  مدیر هم رمز رو پس از حدوداً‌ 4 روز برا شما ارسال میكنه.

 درضمن اسم ایدی من هم:***police110***است که هر کس دوست داره منو اد کنه تو نیم باز



نظرات شما عزیزان:

miliyam
ساعت7:01---28 بهمن 1390
baba to gaf dadi pesar


ba en kar id tarf ke daghon mishee


dastett dard be jay en ke tarafo hack kone


me ro hack mikonee


man age E-mail baray 3 ta nimbuzz ham nemizashtam baray forged ke id ro hava miraft be har hal age mitoni


en pos ro del kon


pls akhe khaili haro az id khodeshon dor mikoniiiii
پاسخ:khojtip man y modat nabodam in kar amli mije vali alan bolok shode alan age net por sorat dari bet barname bgam download kon yki a in barname ha mafia400x ba 2ta paslist khob amali mije age khastiam download koni boro to in www.west-nimbuzz.tk hast faday to .by


reza
ساعت1:21---23 شهريور 1390
بابا اين كاره . ولي چقدر دير به دير آپ ميذاري

reza
ساعت11:07---12 شهريور 1390
تبريك ميگم بالاخره به هدفت رسيدي و هك نيمبازو گذاشتي . ايول . به منم سر بزني ها ما رو فراموش نكني ها
ma in kare hastima.......................


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: MOHAMMAD ABOZARIAN تاريخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to mohammad8003.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com