به وبلاگ من خوش اومدين دوستان من

به وبلاگ من خوش اومدين دوستان من

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 37
بازدید کل : 11474
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

.----->
----C--->

پدر بزرگم فوت کرده ما بهشت زهرا هستیم.....

یهو دوستم زنگ زد!!!!!!!

گفت کجایییییی!!!!!!!

گفتم بهشت زهرا!!!!!(اخه میدونست حال پدر بزرگم خوب نیست)

گفت پدر بزرگت مرد!!!!!!!

گفتم نه!!!!!!

گفت پس چی!!!!

گفتم!!!!

خانوادگی اومدیم تو بهشت زهرا مانور بدیم که هر موقع این اتفاق پیش امد هول نشیم!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: MOHAMMAD ABOZARIAN تاريخ: یک شنبه 27 شهريور 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to mohammad8003.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com